POPIS
Špičkový plně syntetický motorový olej sestavený zejména pro plnění náročných požadavků norem Scania LDF-3, Daimler-Chrysler (Mercedes)228.5 a vylepšenou ochranu všech naftových agregátů, který požadují tento typ výkonného oleje. Olej typu UHPD – Ultra High Performance Diesel.
APLIKACE
Truckmaster XPFE je doporučen pro vozy Scania Euro 6 vyžadující normu LDF-3 a je také zpětně kompatibilní s LDF-2 pro vozy starší. Také doporučen pro dlouhé výměnné intervaly u ostatních motorů, kde je třeba použít olej normy ACEA E4.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY
• Vysoce výkonný olej pro naftové motory zajišťující snadnou startovatelnost, nízkou oxidaci, vysokou teplotní toleranci a tvorbu silného mazacího filmu společně s použitím moderního aditivačního balíku pro plnění a překračování nejaktuálnějších nároků na dlouhé výměnné intervaly za náročných provozních podmínek.
• Vysoká hodnota TBN poskytuje dvojnásobnou ochranu proti tvorbě agresivních kyselých úsad a korozívního opotřebení během celého výměnného intervalu.
• Špičková výkonnost a čistící schopnosti na kritických součástech, kterými jsou například turbodmychadla.
• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
SPECIFIKACE
• API: CF
• ACEA: E4, E7(08)
• Scania: LDF-3 (Approval) LDF-2
• Mercedes-Benz: 228.5
• VOLVO: VDS-3
• RENAULT: RXD, RD-2, RLD-2
• MAN: M3277
• MTU: Type 3
• CUMMINS: 20072
• DAF: Extended Drain
• Deutz: DQC III-10
• Voith: Class A
• ZF:04C
CHARAKTERISTIKA
SAE viskozita: 10w40
Hustota při 15°C: 0.865
Kinematická viskozita při 100°C: 12.8cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 85.0cSt
Viskozitní index: 149
Bod skápnutí:-39°C
Bod vzplanutí: přes200°C
Viskozita při studeném startu-20°C(CCS): 6,400cP
TBN: 15.9 mg KOH/gm
Sulfátový popel: 1.90%