Obsah nákupního koše
Tradiční britský výrobce pokrokových olejů, maziv a aditiv
 

Testy olejů Millers Oils NANODRIVE

Testy olejů Millers Oils NANODRIVE


EE Semi Synthetic 10w40

Nižší koeficient tření, silnější olejový film a menší otěr na kovové kuličce během dvacetihodinového HFRR testu dosažený s olejem EE Semi Synthetic 10w40 (XSS 10w40 Nanodrive Version, obr.uprostřed) v porovnání s olejem standardním (XSS 10w40 Standard Version, obr.vlevo). Při prvním nasazení oleje s nanočásticemi (Nanodrive Version run 1) dochází aktivací nanosložky na kovový povrch k postupnému poklesu koeficientu tření. Při každém dalším nastartování (Nanodrive Version run 2-3) je koeficient tření nízký ihned od samého začátku.

 

Standardní Millers Oils Premium 10w40
NANODRIVE EE Semi Synthetic 10w40

EE Longlife C3 5w30

Nižší koeficient tření a silnělší olejový film během dvacetihodinového HFRR testu dosažený s olejem EE Longlife C3 5w30 (obr.vpravo) v porovnání s olejem standardním (obr.vlevo). Vyšší ochrana součástí - menší plocha i objem otěru s nanočásticovým olejem.


Standardní XF Longlife C3 5w30
NANORIVE EE Longlife C3 5w30

EE Longlife ECO 5w30

Nižší koeficient tření a silnělší olejový film během dvouhodinového HFRR testu dosažený s olejem EE Longlife ECO 5w30 v porovnání s olejem standardním. Při prvním nasazení oleje s nanočásticemi (Nanodrive run 1) dochází aktivací nanosložky na kovový povrch k postupnému poklesu koeficientu tření. Při každém dalším nastartování (Nanodrive run 2-4) je koeficient tření nízký ihned od samého začátku.

 

Standardní olej "Ford"
NANODRIVE EE Longlife ECO 5w30

Classic Sport High Performance 20w50 NT

Nižší koeficient tření a silnělší olejový film během dvouhodinové HFRR zkoušky dosažený s olejem Classic High Performance 20w50 NT (obr. zcela vpravo) v porovnání se standardním minerálním olejem 20w50 (obr. zcela vlevo) a syntetickým olejem 20w50 (obr. uprostřed).

Standardní minerál 20w50
Konkurenční syntetika 20w50
Classic Sport High Performance 20w50 NT

Opel Astra OPC / Astra VXR

Motorový olej Motorsport CFS 5w40 NT jsme srovnávali s běžným motorovým olejem 5w40 z Halfords v Opelu Astra OPC / Vauxhalu Astra VXR s upraveným intercoolerem, olejovou pumpou a datovou mapou.

Nejprve byl použit plně syntetický motorový olej 5w40 ze sítě prodejen Halfords, včetně nového olejového filtru. Po dyno testu s tímto olejem byla provedena výměna na CFS 5w40 NT a nový filtr. Výsledek měření ukázal dosažené navýšení o 8 PS ze 248.7 na 256.7 PS !

CFS 5w40 NT je aditivován nanočásticemi pro snížení tření, opotřebení součástí a svými vlastnostmi tak přispívá k navýšení výkonu motoru.

Aditivace nanočásticemi poskytuje:
• Výrazné snížení tření.
• Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžov aného agregátu. • Nižší produkci tepla.
• Vyšší výkon a kroutící moment.
• Vyšší spolehlivost motoru.
• Vylepšenou energetickou účinnost.

Motorové oleje Motorsport Nanodrive můžete použít i pro Váš civilní automobil (pokud není vybaven DPF), protože přesahují kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4. V civilním sektoru je největším přínosem možnost snížení spotřeby pohonných hmot a emisí, právě díky sníženému tření a lepší energetické účinnosti agregátu!

Pro ryze civilní aplikace použijte oleje Premium Nanodrive EE (Energy Efficient), např. EE Longlife 5w40 nebo EE Longlife C3 5w30.


Toyota MR2

Náš standardní motorový olej Motorsport CFS 5w40 jsme srovnávali v Toyotě MR2 na motoru 1.8 l Toyota 2ZZ-GE upraveném pro track days s novinkou Motorsport CFS 5w40 NT, který je aditivován nanočásticemi pro snížení tření, opotřebení součástí a svými vlastnostmi tak přispívá k navýšení výkonu motoru.

Zde bylo dosaženo navýšení o 6 PS ze 155 na 161 PS tedy o 3,8%.

Aditivace nanočásticemi poskytuje:
• Výrazné snížení tření.
• Nižší opotřebení součástí a prodlužení životnosti sportovně zatěžovaného agregátu.
• Nižší produkci tepla.

• Vyšší výkon a kroutící moment.
• Vyšší spolehlivost motoru.
• Vylepšenou energetickou účinnost.

Motorové oeje Motorsport Nanodrive můžete použít i pro Váš civilní automobil (pokud není vybven DPF), protože přesahují kritéria norem API SM, CF a ACEA A3/B4. V civilním sektoru je největším přínosem možnost snížení spotřeby pohonných hmot a emisí, právě díky sníženému tření a lepší energetické účinnosti agregátu!


Toyota GT86 / D-4S Boxer

Ve spolupráci s Rogue Motorsport jsme na Toyotě GT86 provedli srovnávací test oleje Motorsport Nanodrive CFS 0w20 NT s originální náplní výrobce, rovněž o viskozitě 0w20.

Agregát v tomto voze byl D-4S boxer, společný s některými novými modely Subaru.

Výkonové parametry s původním olejem 0w20 (Testovaný vůz najel na originální náplň přibližně 1.600 km)
* Výkon 157 PS
* Kroutící moment 127.5 lb/fts

Po změně oleje za CFS 0w20 NT a výměně olejového filtru bylo změřeno
* Výkon 163.1 PS
* Kroutící moment 131.3 lb/fts

Výsledky reprezentují 3, 8% nárůst výkonu a 2, 9% nárůst kroutícího momentu.

Icon-Facebook.jpg, 3,6kB Icon-Instagram.jpg, 6,3kB Icon-Youtube.jpg, 3,4kB Icon-Twitter.jpg, 3,4kB

A-SHIFT s.r.o.     Švermova 128    Liberec 20     460 10     tel.: 725 552 195     info@millersoils.cz
HOR webdesign
gt:0.123    sitemap.xml
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. V pořádku