POPIS:
Polosyntetický motorový olej sestaven pro moderní naftové agregáty provozované v nejnáročnějších podmínkách. Olej typu XHPD – Extra High Performance Diesel.
APLIKACE:
Truckmaster LD splňuje a převyšuje aktuální požadavky vysoce výkonných „heavy duty“ naftových motorů a zároveň má pozitivní vliv na snížení spotřeby paliva. Splňuje a převyšuje specifikace norem ACEA E7,API CI-4,MB228.3 a Volvo VDS-3, což zahrnuje i některé motory EURO IV a EURO V.
Přispívá k vynikajícímu výkonu agregátů provozovaných při různém typu zatížení včetně velice krátkých jízd, dlouhého stání s volnoběžným chodem motoru, extrémně dlouhých jízd atd. Je vhodný pro aplikace s dlouhým a prodlouženým intervalem výměny oleje.
UŽIVATELSKÉ VÝHODY:
• Vysoce výkonná kombinace syntetických základových olejů, modifikátorů viskozity a špičkových aditiv zajišťují efektivní rozpuštění nečistot vznikajících při spalování a přispívají k vysoké čistotě vnitřního prostoru motoru.
• Zajištění vysoké úrovně mechanické spolehlivosti motoru, ochrana turbodmychadla, prodloužení intervalů výměny oleje, nízká spotřeba oleje a optimalizace nákladů na pohonné hmoty.
• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.
SPECIFIKACE:
• ACEA E7-08 (Issue 2), A3 / B4-04
• API CI-4 / SL
• MB 228.3
• MAN 3275
• Renault RLD/RLD2
• Volvo VDS-3
• Cummins 20071, 2, 6, 7, 8
• MTU Type 2
• Mack EO-N, EO-M Plus
• Global DHD-1
• Deutz DQC III-10
• ZF TE-ML07C, -ML04C
• CAT ECF-1A ECF-2
• Detroit Diesel DDC 93K215
CHARAKTERISTIKA:
SAE viskozita: 10w40
Hustota při 15°C: 0.877
Kinematická viskozita při 100°C: 13.4cSt
Kinematická viskozita při 40°C: 87.9cSt
Viskozitní index: 154
Bod skápnutí: pod-25°C
Bod vzplanutí: přes200°C
Viskozita při studeném startu-25°C(CCS): 7,000cP
TBN: 10.6 mg KOH/gm
Sulfátový popel: 1.37 %