Obsah nákupního koše
Tradiční britský výrobce pokrokových olejů, maziv a aditiv
 

CTV 20w50

CTV 20w50

Unikátní polosyntetycký olej s vysokotlakými aditivy pro ochranu převodovky. Vyvinutý speciálně pro klasické Mini a vozy se společnou olejovou vanou motoru a převodovky.

Olej obsahuje moderní výkonná aditiva a střihu odolné modifikátory viskozity v syntetické i minerální bázi.

Olej Millers Oils CTV 20w50 má zcela unikátní molekulovou strukturu přispůsobenou specifickému použití ve společné olejové vaně, je extrémně střihu odolný, ale obsahuje také vysokotlaká aditiva pro ochranu převodovky. Aditiva chrání kladky, kuličková i jehlová ložiska v převodovce a poskytují vysokou ochranu shodnou s převodovkovými oleji API GL4.

CTV 20w50 má podobnou stavbu jako olej CSS 20w50 s vysokoteplotní viskozitou na hranici SAE 50, což zaručuje optimální tlak oleje za všech extrémních podmínek. Syntetické složky zajišťují čerpatelnost podobnou olejům třídy 15w, čímž se snižuje tření a zvyšuje výkon bez negativního vlivu na hlavní ložiskové segmenty.

Dochází k výrazné redukci spotřeby oleje a proto je ideální pro vytrvalostní závody.

Nejlepší volba pro závodní nebo laděné motory klasických Mini, Cooper nebo Cooper S.
Rovněž vhodný pro ostatní výkonné aplikace se společnou motorovou vanou včetně motocyklů.

TYPICAL CHARACTERISTICS:
SAE Viscosity Grade ... 20w50
Specific Gravity @ 15°C ... 0.885
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 21.0cSt
Kinematic Viscosity @ 40°C ... 170cSt
Viscosity Index ... 146
Pour Point °C ... -15
Flashpoint °C ... 215
Cold Crank Viscosity @ 15°C ... 9, 500cP

UPOZORNĚNÍ!
Běžné vícerozsahové oleje jsou pro aplikace se společnou olejovou náplní zcela nevhodné! Standardní vícerozsahový olej obsahuje molekuly polymerů uspořádané v řetězcích, které se při zahřátí oleje prodlužují, aby se udržela optimální viskozita oleje. Tyto dlouhé řetězce, které se tvoří v běžném oleji jsou však ve společné olejové vaně rozbíjeny převodovým ústrojím, čímž ztrácí svou expanzní schopnost. To vede k tomu, že viskozita ve spodní části motoru je daleko řidší (a to i po výměně oleje) než v části horní. Se stoupající kilometráží je tak běžný olej stále řidší, řazení je obtížnější a motor hlučnější. Rovněž může dojít i k požkození mechanických součástí.

Do vyprodání zboží - je nahrazen novou verzí - NANODRIVE low-friction olejem CTV Mini 20w50.

CTV 20w50 5l


1 404.10 Kč
(1 699.00 Kč s DPH)
5l + Ks do košíku
Dostupnost: Skladem
Číslo produktu: 54925

DOPORUČUJÍ

Icon-Facebook.jpg, 3,6kB Icon-Instagram.jpg, 6,3kB Icon-Youtube.jpg, 3,4kB Icon-Twitter.jpg, 3,4kB

A-SHIFT s.r.o.     Švermova 128    Liberec 20     460 10     tel.: 725 552 195     info@millersoils.cz
HOR webdesign
gt:0.2    sitemap.xml
Při poskytování služeb nám pomáhají cookies. Používáním webu s tím vyjadřujete souhlas. V pořádku