Obsah nákupního koše
Tradiční britský výrobce pokrokových olejů, maziv a aditiv
 

Trucksynth EE 5w30

Trucksynth EE 5w30

Vysoce výkonný, plně syntetický, low-friction motorový olej kategorie LOW SAPS přispívající ke snížení spotřeby paliva. Součást řady produktů Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology. Sestaven s použitím nejmodernějších technologií a poskytuje tak řešení „jediného motorového oleje“ pro většinu moderních flotil. Poskytuje maximální možnou efektivitu při snižování spotřeby paliva, prodlužování výměnných intervalů a ochraně pro motor i systémy zpracování výfukových plynů u nejmodernějších naftových agregátů.

 

APLIKACE:
Trucksynth EE 5w30 je doporučován pro vysoce výkonné naftové motory vybavené nejmodernějšími výfukovými systémy. Plní kritéria ACEA E6, E9, E7, Volvo VDS-4, Volvo CNG, Daimler-Chrysler (Mercedes) 228.51, MAN M3477, Cummins CES20081 a další normy evropských i amerických výrobců. Pro nákladní automobily, stavební a zemědělskou techniku. Technologie Millers Oils NANODRIVE Low Friction Technology přináší další ekonomické benefity v podobě snížení provozních nákladů.

 

UŽIVATELSKÉ VÝHODY:

Aditivace nanočásticemi poskytuje následující výhody:

• Výrazné snížení koeficientu tření, menší opotřebení součástí a prodlužení životnosti zatěžovaného agregátu ve srovnání se standardními oleji identické výkonové a normové specifikace.

• Vyšší spolehlivost motoru, ochrana proti opotřebení součástí a snížení rizika mechanické závady.

• Celkové provozní náklady se sníží díky nižší spotřebě paliva a delší životnosti komponentů.

• Plně syntetická formulace produktu zajišťuje excelentní ochranu proti opotřebení, okamžitou cirkulaci oleje i po studeném startu a zároveň tvorbu silného olejového filmu i při velice náročných provozních podmínkách. To vše přispívá k minimalizaci opotřebení součástí motoru a ochraně výfukových systémů před zablokováním.

• Kompatibilní se všemi SCR a DPF systémy.

• Trucksynth EE 5w30 nejen že plní většinu nejmodernějších norem výrobců automobilů, ale rovněž poskytuje možnost efektivního snížení provozních nákladů díky zvýšené mechanické spolehlivosti motoru, prodloužení výměnných intervalů a snížené spotřebě paliva.

• Nízká spotřeba oleje (minimální nutnost dolévat) a snížení spotřeby paliva připívá ke snadnému plnění současných přísných emisních limitů.

• Vyvinuto, vyrobeno a baleno v Anglii – originál firmy Millers Oils Ltd.

 

VÝKONOVÝ PROFIL:

  • ACEA: E6 / E9 / E7
  • API: CJ-4 , SN
  • Mercedes-Benz: 228.51, 228.31
  • MAN: M3677, M3477, M327-1
  • VOLVO: VDS-4, VDS-3, CNG
  • RENAULT: RXD, RGD, RLD-2, RLD-3
  • MACK: EO-O Premium Plus, EO-N Premium Plus, EO-M Plus
  • MTU: Type 3.1
  • DEUTZ: DQC IV-10 LA
  • CUMMINS: CES 20081
  • CAT: ECF-3
  • Detroit Diesel DDC 93K218
  • Voith Retarder Class B  
  • JASO DH-2 

 

CHARAKTERISTIKA:

SAE viskozita: 5w30

Hustota při 15°C: 0.864

Kinematická viskozita při 100°C: 11.8cSt

Kinematická viskozita při  40°C: 70.5cSt

Viskozitní index: 164

Bod skápnutí: pod-42°C

Bod vzplanutí: přes200°C

Viskozita při studeném startu-30°C(CCS): 6,600cP

TBN: 10.0 mg KOH/gm

Sulfátový popel: 0.987 % 

Icon-Facebook.jpg, 3,6kB Icon-Instagram.jpg, 6,3kB Icon-Youtube.jpg, 3,4kB Icon-Twitter.jpg, 3,4kB

A-SHIFT s.r.o.     Švermova 128    Liberec 20     460 10     tel.: 725 552 195     info@millersoils.cz